Eigen bedrijf

Onder het motto ‘practice what you preach’ ga ik een eigen bedrijf starten: http://www.werkleer.nl.

Banen zijn niet meer voor het leven en met de -terechte- bezuinigingen in de corporatie- sector is de kans dat een baan eindigt groter dan ooit. Ik adviseer mijn collega’s om een ‘plan B’ te hebben voor het geval hun baan in loondienst eindigt. “Practice what you preach” betekent dat ik zelf ook een Plan B maak.
Mijn kans op een baan in loondienst is relatief klein, ik ben 50+ en zoek een ‘krent-in-de- pap’ baan waarin ik het strategische leren introduceer en toepas binnen organisaties. Mijn Plan B is daarom het starten van een eigen bedrijf. Het idee daarvoor heb ik al en de eerste stap was het vinden van een domeinnaam. Dat viel tegen. Alle domeinnamen die ik bedacht waren al bezet. Werkleer komt het dichtste in de buurt van het doel van mijn bedrijf, dus dat wordt het.
De komende periode ga ik deze website ombouwen tot een bedrijfssite. Dit bericht is mijn stok achter de deur daarvoor :). Mocht mijn baan ophouden, dan staat het alternatief klaar. Spannend, maar wel erg leuk.

Over Werken = Leren

Voor een lerende organisatie. Wil je het leren in lijn met de organisatiestrategie? Hoe kun je het gedrag in organisatie beïnvloeden? Hoe krijg je een organisatie in beweging? Samen slimmer worden? Ik deel graag mijn ervaring met collega-corporaties.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Eigen bedrijf

Geef een reactie

